Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 12 mars 2011

En rolig dag

Technichus är verkligen roligt! Thea utnyttjade nog väldigt många olika saker och roade sig väldigt. Edvin o Alex hade också jätteroligt, men byggde mest lego där! Det blev en riktig heldag där, vi kom dit när de öppnade vid elva och åkte inte därifrån förrän efter tre nån gång. Ändå hade de helst velat stanna kvar längre... Vi tog en paus och fikade också så klart! Mycket nöjda barn var det i alla fall! Ann och jag satt mest på en varsin stol och pratade... Hjälpte Jonta med lite matteläxa när jag kom hem och sen gjorde jag kyckling o ris till middag. Nu är Jonathan på DISCO! Herregud... Det slutar klockan 22 och då ska han hem. Fatta vad jag ska oroa mig innan han är hemma! Fast det går säkert bra, men i alla fall! Är ju inte van att jag har barn som är ute och ränner på det viset om lördagskvällarna... Om fem minuter blir det melodifestivalen. Dags att bänka sig i soffan!

Inga kommentarer: