Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 29 mars 2011

PMS- huvudvärk

Åh vad jag hatar när jag vaknar med sån huvudvärk att man tror att huvet ska sprängas. Har tagit Ipren till frukost och hoppas att det går över innan jag ska till jobbet, annars vet jag inte hur dagen ska gå.  Under ett par dagar en viss vecka på månaden får jag ALLTID så här nu för tiden, det kommer som ett brev på posten och det är så fruktansvärt jobbigt. Skulle bara vilja ligga under täcket och blunda hela dagen. Hemskt är det. Och så vet man att man ska gå till jobbet där det är en ljudnivå som inte direkt förbättrar saken, och att man dessutom ska sitta med utvecklingssamtalen i kväll. PMS from hell, vem hittade på sånt skit??? Kunde man åtminstone inte ha fått gå i ide några få dagar i månaden?? *morr morr*

2 kommentarer:

Linda sa...

Testa och ta en Ipren och en Alvdedon samtidigt nästa gång. Funka kanon på mig när jag hade en period av hemsk huvudvärk. Hoppas huvudvärken släpper och att du får en bra dag! Kram

Catarina sa...

Tack, alla tips mottages tacksamt!