Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 3 augusti 2011

Vilka är ni??

Jaja, jag vet att jag är tjatig, jag har ifrågasatt det tidigare... men jag är SÅ nyfiken på vilka som läser min blogg. Jag VET ju en hel del så klart, men jag tror det är ganska många som jag inte känner som läser också.... och av människor jag inte känner är det bara EN som gett sig till känna, Mia! Det är ju så roligt att få veta. Det är någon i Timrå, någon i Bjuv, Skåne, några utomlands (förutom de jag vet bor utomlands), någon i Örebro...osv... vissa orter återkommer stadigt, och jag är jätteglad och jättetacksam över det. Jag uppskattar det jätte-jättemycket, eftersom det är det jag vill! Men det vore så himla, himla roligt om ni kunde skriva en liten kommentar, bara "Hej, jag heter.... och bor i....", jag är ju så nyfiken!!!! Ännu roligare skulle det vara om jag fick veta vad det är som gör att du läser, vad är det som är intressant?? Lite respons tack!!! Men det vore en extra bonus, min minsta önskan är att bara få en liten vink om vem du är! Snälla, snälla....! =)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Nu håller vi tummar och tår för att du kommer in på utbildningen och gör du inte det så då får du väl helt enkelt läsa in det som fattas det är inte värre med det. Man kan väl inte ge upp för en liten skitsak :) Man måste följa sina drömmar, det är det som gör livet värt att leva.

//Mia, den välkända ;)

Catarina sa...

Tack Mia, den välkända okända!!!! ;-)

Anna sa...

Nu njuter du säkert av din semestervecka. Hoppas att du får fint väder. Här hos oss är det ingen vidare sommar det här året. Tyvärr! När du ser att nån har läst från Tyskland är det nog oftast jag. Den visar ibland mainz, bingen och alla möjliga städer här i närheten.
Kram på dig.

Anonym sa...

Hejsan!
Lilla släktingen Marie från Loos är ju här titt som tätt.
Tror det står att jag bor i Färila då. :)

Catarina sa...

Åh, vad roligt Marie! Tack för att du berättade det!!!! Kram!

Catarina sa...

Anna: Det har jag redan räknat ut, det är alla andra...de som aldrig berättat att de brukar läsa eller skrivit nån kommentar... men tack ändå gulliga du för att du läser! Kram!

Anonym sa...

Hej. "Vikarie Jenny" här ;)
Brukar titta förbi ibland, men är ju vääääldigt dålig på att kommentera...
Ha en härlig sem vecka och hoppas på sol. Är själv ledig 1 vecka till, sen är det riktig vardag igen.

Catarina sa...

Vad roligt Jenny!!! Tack för att du berättade det, och ha det skönt den sista ledigheten! // C