Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 26 augusti 2011

Fredagsmyyyyys

Tjoho, veckan är slut och det är fredag! Kvällen ska tillbringas med Ann o barnen, får se om vi är här eller där... Skolan har kört igång och både Edvin och Thea tycker att det är roligt! Det känns bra! Thea har lärt sig fingervirkning så idag fick jag så lov att handla två garnnystan på Ica, så nu "virkas" det för fulla muggar här hemma! Jonathans nya skor kom igår, men han har liksom sin mor breda fötter och får lätt skavsår, så idag kom han hem med två enorma skavsår på hälarna, så nu har jag även inhandlat skavsårsplåster...usch, det är inte kul med såna där eländesfötter! Blir ett kort inlägg idag, är hungrig o måste laga mat!!! Ha en skön helg!

Inga kommentarer: