Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 6 augusti 2011

En veckas semster

Nu känns det overkligt att jag ska vara ledig en hel vecka igen... men skööönt! Igår kväll kom Anja hit på middag och "prat". Vi hade en mycket trevlig kväll med spännande samtal... bland annat om röda utedass...;-)
Idag är jag lat. Gör ingenting. Det ösregnar ute och är alldeles grått. Tror jag kanske ska städa lite i barnens rum, det är dammigt som bara den... men som vanligt drar jag på det för det är så grymt tråkigt.
Nä, nu ska jag rycka upp mig och göra nånting...

2 kommentarer:

Anja sa...

Haha, ja det var rysligt trevligt ;-). Tack igen för en trevlig kväll och en mycket god middag och efterrätt :-p.

Catarina sa...

Tack själv, ja det får vi göra om!!!! // C