Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 28 augusti 2011

Låååång!

I våras/försommaren mätte jag Jonathan för jag tyckte han hade vuxit så mkt. Då var han 1.66. Nu tycker jag att han har dragit iväg i rekordfart över sommaren så jag frågade om jag fick mäta honom nu igen. Han menade att han kan väl inte ha växt så mycket eftersom det inte var så länge sen vi mätte honom, men jag gav mig inte, utan fick ta fram måttbandet. Och nu är han 1.70 prick! Var tvungen att mäta två gånger för vi trodde att vi hade mätt fel... Hur fort kan man växa egentligen??? Helt sjukt. Om fyra cm är han lika lång som sin mamma! Jösses!

2 kommentarer:

Christina sa...

HJÄLP!!!Om fyra centimeter har han vuxit ifrån sin mormor...

Catarina sa...

Ja det är inte klokt!!!! =)