Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 28 augusti 2011

Gnäll

Jag är allergisk mot gnäll. Speciellt över sjukdomar och andra åkommor. Idag känner jag mig dock gnällig. Alldeles fruktansvärt gnällig till och med... Har vansinnigt ont i halsen, så det är jobbigt att prata. Och dessutom har jag hemskt ont i ryggen av nån anledning. Så ont att jag äter Ipren idag för att överleva. Det var länge sen jag hade så ont i ryggen och jag hoppas att det bara är tillfälligt. Usch vad jag gnäller. Fast det är ändå bättre att göra det skriftligt än att jag går runt och säger det till allt o alla, eller hur? För finns det nåt värre än hypokondriska personer som bara pratar sjukdomar och allergier?? Så där ja, nu är det färdiggnällt. Gnäll i kommetarsfältet om det är nån mer som känner sig gnällig... Då gör vi bort allt gnäll på en och samma gång. ;-) Ha en bra dag!

Inga kommentarer: