Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 14 augusti 2011

Höst= börja på nytt?

I morse var jag ute och joggade igen, sjätte gången på två veckor. Jobbigt som f-n, man har inte den bästa kondisen... Är så grymt irriterad på mig själv för att jag slarvat så med maten på sistone. Vågar inte ens väga mig. Men snart, snart ska jag ta nya tag. Försöker förbereda mig mentalt genom att läsa i mina viktväktarhäften och planera mat och sånt... Men jag har inte tänkt att köra igång förrän den veckan skolan börjar. Det är på nåt sätt enklast när allt är "som vanligt". Jag hoppas verkligen att jag kommer tillbaka in i samma positiva stim som jag var i innan sommaren. Har ju massor av kilon kvar som ska bort innan jag är klar. Dess värre undrar jag vart motivationen har tagit vägen? Kom tillbaka, kom tillbaka!!!!

Inga kommentarer: