Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 13 augusti 2011

Lördagskväll

Det är lördagskväll och jag har hämtat Jonathan o en kompis på stan för en timme sen. Idag var det inga protester om tiden. Kanske för att kompisen ska övernatta? Skönt i alla fall att slippa tjafs. Klockan är 23.05 och hittills idag är det 50 besökare här på bloggen! Det är oftast runt 30 st, så självklart är det kul med såå många idag!!! Riktigt roligt!Till middag idag gjorde jag en Lasange som blev så grymt god! Det var jag, barnen och Jontas kompis som åt, och när vi var klara var det endast en liten klick i ena hörnet av en jätteform kvar! Kul när alla glufsar i sig o tycker om maten. Jag är allergisk mot gnäll som är ganska vanligt vid middagen annars... "Jag tycker inte om det här" eller "Jag var faktiskt inte sugen på det här just idag"... När alla äter utan att gnälla så blir jag på bra humör! =) I morgon är det söndag. Det innebär jobb dagen efter... Ska bli kul att träffa alla arbetskamrater igen, men jag känner verkligen inte för att jobba. Mer semester åt folket!!!! Som tur är kommer man in i det ganska snabbt, och efter några dagar känns det precis som vanligt och som att man aldrig har varit ledig. Vardagen rullar på igen.

Inga kommentarer: