Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 10 augusti 2011

En aborre i foten??

Hade en liten rolig diskussion med Edvin igår kväll...

Edvin:- Mamma, varför har du börjat vara ute o springa helt plötsligt?
Jag:- Jag måste börja röra mig lite igen nu när hälsporren verkar ha blivit bättre, o se om det funkar!
Edvin:- Hur kan det bli en hälsporre? Är det liksom ett djur i foten?
Jag:- Haha, nej nej, det är inget djur!!! Har du trott det??
Edvin:- Ja... det låter ju som en aborre!

Haha, han är då för rolig han!!! Jag ser framför mig en liten aborre som simmar runt inne i hälen.... det vore nåt det! Fast det kanske vore mer bekvämt än vad hälsporren har varit, för det var banne mig inte skönt! Är så glad att den åtminstone är bättre!

Inga kommentarer: