Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 18 augusti 2011

Om man känner för att gråta....

http://paheligmark.wordpress.com/ Om man förbereder sig på att gråta i floder ska man läsa den här bloggen. Det var en fd klasskompis (Linda) som tipsade om den på sin blogg. Handlar om en tjej som ska dö i cancer och beskriver sin ångest över att hon ska lämna sin dotter. Det är så fruktansvärt hemskt och ofattbart och hon skriver så fint. Jag kan knappt läsa för det är så sorgligt så jag verkligen gråter- på riktigt. Inte bara nån liten tår i ögat... Usch!!! Konstaterar än en gång att världen är orättvis och att man ska vara glad för vad man har.

2 kommentarer:

Linda sa...

Den bloggen får verkligen en att beröras. Hon skriver otroligt bra och deras tillvaro är ju helt ofattbar. Och du är inte ensam om att ha tårar som rinner. Kan man annat? Livet är inte rättvist!

Anonym sa...

Jag följer också hennes blogg. Hittade den nu i sommar. Livet är verkligen orättvist!
Kram B.