Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 8 augusti 2011

Höst-trend 2011 = Diarrébrunt??

Jag och Thea gick till Ann och fikade på förmiddagen. Trevligt som alltid... Vi tittade i höstkataloger och konstaterade att det är fult mode i höst. Diarré-brunt och annat dystert.... Verkligen skitfula färger. Inte för att jag någonsin varit särskilt modeintresserad, men jag föredrar lite roligare och piggare färger än dessa tråkiga. Lite roligare är det när man tittar på inredningssidorna, finns en del fina gardiner och kuddar. Men jag tänker fortsätta på min rosa linje ett tag till. Ända sen i höstas har jag haft pippi på rosa saker... och det piggar upp här hemma! Men kläd-modet skiter jag i. Hur skulle det se ut om jag drog på mig ett par diarré-bruna byxor och satte mig i soffan bland mina rosa kuddar?? Det passar sig inte helt enkelt. Skit samma om jag är omodern....Diarréfärgen passar inte in hos mig, så det så! Förresten, finns det nån som gillar den färgen?? Dela med er av era åsikter.... eller är det bara jag som är helt outside?? ;-)

Inga kommentarer: