Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 4 augusti 2011

Nostalgi

Visst är det roligt att titta i gamla fotoalbum? Även fast de är tejpade och fula, gulaktiga bilder och dålig skärpa, så är det bland det bästa jag vet! Mamma kom upp med barnen idag, men de ville till sina pappor nästan på en gång, vilket jag förstår eftersom de inte har träffat dom på nästan två veckor! Mamma och jag åt mat och sen tittade vi i gamla album. Synd att jag är så dålig på att framkalla bilder nu för tiden, man har de flesta i datorn bara och det är inte samma sak! Måste skärpa mig på den fronten!
Jerry var dessutom snabb med att skicka bilder på mejlen från stug-veckan med barnen. (Fördelen med digitala bilder!) Jättefina foton, och de ser verkligen ut att ha haft det bra!
I morgon har jag stängning på jobbet. Det innebär sovmorgon och det ska bli skönt. I morse var jag som en död sill när klockan ringde tjugo över fem. Men nu jobbar jag bara i  morgon och sen är jag ledig en vecka igen. =)

Inga kommentarer: