Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 7 augusti 2011

Glad!

Idag känner jag mig glad! Har haft en så trevlig helg från fredag till söndag, och det bästa av allt är att jag är ledig en vecka nu... förutom att vi ska skola in lillgumman på tisdag förstås, men det ska bli kul! Känns riktigt bra att jag inte har några planer för veckan. Hela semstern har jag varit sysselsatt hela tiden, vilket så klart har varit jätteroligt, men nu känner jag att jag behöver varva ner och bara vara lite grann innan vardagen börjar på allvar. Känns overkligt att sommaren går mot sitt slut. Löven börjar redan bli gula ute och det gillas inte av mig! Ryser vid tanken på höst och vinter. Det enda mysiga är att man kan börja tända ljus igen... Nä, nu tror jag att jag ska lägga mig och läsa innan sovdags. Adjöken för idag!

Inga kommentarer: