Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 31 augusti 2011

Överkörd

Jag fick så lov att stanna hemma idag ändå. Kände mig överkörd när jag vaknade, och hemskt ont i halsen. Ringde jobbet, och sen somnade jag om till halv tolv... så nåt skumt är det allt. Jag som är morgonpigg i vanliga fall. Har legat i sängen precis hela dagen förutom när jag klivit upp och ätit. Inte likt mig. Har inte ens klätt på mig utan svansar runt i nattlinne och lortigt hår!  En positiv sak med dagen är att jag börjat räkna pro-points igen. Nu jäklar är det bara att köra på igen! Hur tråkigt det än känns... Har skött mig felfritt hela dagen. Alltid en start. Nu är klockan åtta och det känns som jag snart kan sova igen. Nu vill jag bli pigg, känner för att hitta på nåt i helgen, åka nånstans eller nåt, men då kan man inte vara så här off.
Nu åskar det ute igen, för andra gången idag. Så länge det inte börjar blixtra så... usch, det gillar jag inte! Usch, hann bara nämna det så blinkade det till...nu stänger jag ner datorn....Natti natti.

Inga kommentarer: