Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 27 augusti 2011

Fynd!

Innan jag ens hade hunnit kliva ur sängen i morse ringde Malin som jag jobbar med på min mobil... Hon hade rensat bland sina barns urvuxna kläder och undrade om jag ville titta på dom? Självklart, jättegärna! (Jag berättade här om dagen att Thea hade vuxit ur en massa kläder och att jag måste införskaffa nya...) Hon o tjejerna kom in med kläderna, två fulla kassar plus en jacka och ett par täckbyxor! Superfina kläder, och hon ville bara ha 20 kr plagget (50 kr för ytterkläderna). Jag och Thea blev jätteglada!!!!  Det var ungefär hälften i den storlek hon kan ha nu, och resten en storlek större, så det var ju perfekt. Vi slog till  på alltihopa! Räknade ut att det var över 50 plagg allt som allt och då var det även en hel del finare märken, tex Polarn & Pyret. Vilket fynd va??? Supermycket värt!
Sen hade Thea manekänguppvisning för mig. Otroligt fina kläder!

Nu ska vi åka ner på Härnöhallen. Har lovat Thea och Edvin att de ska få hyra en film i kväll. Jonathan sover hos en kompis...

Inga kommentarer: