Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 18 augusti 2011

Aj mitt huvud!

Idag fick jag en riktig stjärnsmäll i huvet! Var inne på en annan avdelning en timme efter lunch. Skulle sätta mig med ett barn vid en bänk som skulle bygga knopp-pussel. När jag böjde mig för att sätta mig tjongade jag in huvet i en hylla ovanför så det bara small! Jag höll verkligen på börja grina, så ont gjorde det. Sen fick jag värsta jättebulan i huvet, och det pulserade hela eftermiddagen. Kände mig lite halv-yr och mer kokko än vanligt... Jag har fortfarande en jättebula och grymt ont, men yrseln har försvunnit och jag är inte mer kokko än vanligt, tror jag...;-) Jösses vad man måste vara hastig o snabb i rörelserna ibland när det kan bli en sån där smäll.... Aj aj aj..... Klantigt....=/

Inga kommentarer: