Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 2 augusti 2011

Från hurtig måndag till Gourmét-tisdag

Oj oj vilken dag! Slutade ju tidigt på jobbet och åkte direkt och hälsade på Anja. Vi tog en liten promenad förbi min gamla arbetsplats Sländan, det är många minnen som poppar upp när man går förbi där. En rolig tid i mitt liv! Fortfarande kan jag känna sorg över att kommunen valde att stänga en sån fin förskola...=( Sen blev jag tillfrågad om jag ville stanna på middag hos familjen Kjellberg, och det tackade jag inte nej till. Men vilken middag sen!!!! Supergoda marinerade kycklingklubbor, potatisgratäng och två sortes grillspett med tomater, halluomi-ost, squash och aubergine med god kryddblandning... och som om det inte vore nog så hade Anja gjort världens godaste efterrätt. En chokladkaka med hallon och jordnötsbotten....mmmmmmm.... Kan säga att jag inte åkte därifrån hungrig....Jösses vad gott!!!! Vilken tisdagsmiddag! Det var annat än gårdagens hurtbulle-infall det!

2 kommentarer:

Anja sa...

Tack gulliga du! Var jättekul att träffas. Nu ser jag fram emot fredagen :-)

Catarina sa...

Jag med!!! =)