Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 17 augusti 2011

Räkningar

Har nys suttit o lagt in månadens räkningar på internetbanken. Alltid lika upplyftande! =/ Hur som helst betalade jag in terminsavgiften till Friskis & svettis, så nu finns ingen återvändo! (Förutsatt att hälen inte blir värre igen). Det är så vansinnigt tråkigt att "jogga" så jag får dra iväg mig själv bara för att jag måste röra mig lite... men den 29:e börjar Friskis och det brukar vara riktigt roligt bara man kommer igång.

Idag slutade jag tidigt. Mycket skönt! Åkte ner på Ok och skickade tillbaka den fula polotröjan till H&M. Skickade även tillbaka ett par skor som jag hade beställt från http://www.shelta.se/  till Jonta i för tidig födelsedagspresent, som var totalt för små, trots att det var stl 42,5 på dom!!! Nu byter vi till 44, så små var dom! Måste ha varit extremt små storlekar. Han vill så innerligt gärna ha de där skorna och hans nuvarande har gått sönder, så då får det bli en tidig present! Han blev jättebesviken när de var för små, så jag hoppas det går snabbt att få de nya och att de är lagom i storleken. Det var faktiskt ett par fina skor han hade sett ut, eller hur?
Nike Sb "Stefan Janoski" ( Han är tydligen ett proffs på Skateboard)

Här hemma ser det ut som en bomb har slagit ner. Jag skulle verkligen, verkligen behöva städa, men jag har absolut ingen som helst ork till det. Usch och åter usch, det får nog bli till helgen i stället... På fredag efter jobbet ska jag till frissan... Läääängtar! Hatar när håret känns fult och hemskt.

Inga kommentarer: