Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 19 augusti 2011

Utgång

Jag har sån himla lust att gå ut i morgon kväll! Skickade sms till några st och frågade om nån vill hänga på... Hittills har bara Lottis svarat, men hon hänger på, så då blir det ju av! KUL känner jag att det kommer att bli! Det enda som är jobbigt är problemet som alltid uppstår när man väl har bestämt att man ska gå ut... Kläder!!!! Ja jag VET att jag har köpt en massa kläder i sommar, men det är bara vardagskläder! Inga "gå ut-kläder" och jag har ju inget!!! Och definitivt inga skor. Suck. Usch, nu blir det till att gå igenom hela garderoben igen, och det brukar alltid sluta med irritation... Men ut ska vi, och det ska bli kul!!!! =)

Inga kommentarer: