Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 16 augusti 2011

Ösregn

Vaknade av att det dånade som bara den. Ett alldeles otroligt regnväder! Som tur var lugnade det ner sig under förmiddagen så vi kunde vara ute med barnen på jobbet. Tre nyinskolningar idag och  nästa vecka kommer det tre till. Jag jobbade till halv fyra och sen har regnvädret tilltagit igen. Det är så tråkigt och jag blir sååå trött. I kväll ska jag lägga mig tidigt, ska öppna i morgon, för det är flera personal sjuka i huset redan. =( Tråkig start på terminen. Själv har jag huvudvärk just nu som går till världshistorien, men det beror nog som vanligt på att jag druckit för dåligt under dagen. När jag tänker efter drack jag en kopp kaffe till frukosten och sen drack jag ett glas vatten till lunch. Sen har jag nog inte druckit nåt mer idag...suck, att jag aldrig lär mig! Ska fylla på lite nu...
Trött som bara den, orkar inte skriva nåt mer idag... Natti natti.

Inga kommentarer: