Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 15 augusti 2011

Bara en liten parantes...

Eftersom jag är jordens största fryslort tänkte jag förbereda mig för hösten med att beställa en varm fleecejacka från H&M som jag kan ha på jobbet eftersom jag ALLTID fryser där. Idag hade paketet kommit så jag for ner på OK och hämtade ut det. Hem och slet upp paketet och vad får jag se? Jo en skitful stickad lila polotröja i storlek medium.... Hm, det enda som var rätt var färgen. Men annars, fel, fel, fel... Börjar bli irriterad på H&M. Förut när jag skickade efter nåt så hade de glömt att stoppa ner en vara i påsen. Morr, morr, nu måste jag skicka tillbaka eländet och sen tar det väl hundra år innan jag får den rätta varan. Irritation!

Inga kommentarer: