Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 26 augusti 2011

Svar på tal! =)

Igår kväll blev det sen middag. Jag slutade halv fem och sen gjorde jag middag som tog tid att göra, så när vi väl satte oss vid bordet var klockan halv sju på kvällen och alla fyra var vrålhungriga.

- Nu var det "fett gott" med mat, visst är det så man ska säga? sa jag, för att skoja till det lite.... (Ett "modernt" uttryck som barnen alltid använder...)
-Ja, det är det, svarade alla i kör.

Thea funderade lite och sen sa hon:
- Ja, fast man kan även säga att det var jäääävligt gott!.....

=) Ibland vet man inte vad man ska säga, men hon har alltid svar på tal!

6 kommentarer:

Anja sa...

hahahaha (skrattar högt) :-D. Kunde inte låta bli att läsa det högt ;-).
Hoppas ni får en trevlig kväll! Blir filmkväll här med :-)

Anja sa...

hahahaha (skrattar högt) :-D. Kunde inte låta bli att läsa det högt ;-).
Hoppas ni får en trevlig kväll! Blir filmkväll här med :-)

Anja sa...

Hoppsan det blev visst två gånger. Uppmärksammade även att det var ju igår du skrev detta :-) Hoppas filmen var bra då:-)

Anja sa...

hahaha eller vänta nu det var ju i dagens inlägg (lördag) som du skulle se fil. hahaha vad snurrig jag är :-D

Anja sa...

se film ;-)

Catarina sa...

Hahaha, du är rolig du Anjo-Banjo...;-) // C