Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 1 december 2010

Första luckan

Mina barn har aldrig varit så mycket för julkalendrar, men just den med choklad i vill de gärna ha. Jag tänker att EN liten mini-chokladbit om dagen fram till jul kan inte vara hela världen, så jag unnar dom en sån kalender varje år. I morse var det dags för första luckan.... Sen kom de på nåt positivt, och det är att eftersom de inte tar med sig kalendern till pappa så får de många luckor att öppna när de kommer igen måndagen efter. Smart! Så de hade fullt sjå här på morgonen att räkna ut hur många luckor de skulle få öppna då...
I kväll ska vi se julkalendern på tv "Hotell gyllene knorren" tror jag visst att den heter. Det blir spännande!

1 kommentar:

Pyret sa...

Hej!

Här är jag, den riktiga Pyret, med min helt nya hemsida.
Jag medverkar i långfilmen "Hotell Gyllene Knorren" men tyvärr inte i julkalendern. Filmen kommer i februari 2011 och är i samma koncept som julkalendern.
Kika in till mig vetja!

/Pyret