Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 23 december 2010

Happy day!

Sov inte så många timmar i natt, men vad gör väl det när jag slutade tidigt idag? For ner på stan och fixade lite småsaker. Köpte ett par nya handskar till mig själv eftersom man håller på fryser ihjäl ute nu, det har varit 24 grader kallt idag! Fixade julklapp till personalen på Theas avdelning som jag var dit o lämnade sen. Var även in på Lindex o köpte en klänning o strumpbyxor till lilltroll som hon kan ha i morgon. Köpte även en liten julklapp till fam Eriksson som de ska få för att jag får komma o fira jul med dom i morgon. Men nu så är jag redo för att möta julen! Håller fullkomligt på fryser ihjäl, även fast det inte är särskilt kallt i lägenheten. Har linne, tröja, tjocktröja och kofta, långkalsonger o byxor, ändå skakar jag av frossa! Burr!
Vill ni veta det bästa med hela denna dag? ... Att jag är ledig ända till tredje januari!!!!!!!!! Det ni! Fattar inte riktigt tror jag. Ska bli underbart skönt! Det är TIO hela dagar! Vet att det kommer att gå jättefort och snart är vi där, men ändå, ljuvligt ska det bli!
I kväll blir det uppesittarkväll med mig själv! Vilken höjdare! Fast faktiskt så gör det mig ingenting, ibland njuter jag så av att vara alldeles ensam, bara med mig själv! Haha, uppesittarkväll förresten, det var nog att ta i, jag däckar nog på soffan ganska tidigt....=)

Inga kommentarer: