Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 7 december 2010

1 timmes friskvård...

Idag är jag så extremt trött. Somnade sent o vaknade tidigt... Slutade enl schema kl 14 idag, men vi hade så lite barn så jag kunde gå redan kl 13 o ta ut en timmes friskvård. Vet dock inte hur mycket friskvårdande det blir.... Ska på utvecklingssamtal för Edvin på skolan kvart över två och sen måste jag kolla igenom det sista till examinationen på skolan i morgon! Och sen efter att jag kollat igenom det är det dags för julfest på jobbet! Julklappslek, god mat och kanske lite vin? Blir nog en kul kväll.
På fredag kommer Monika, det ska bli jätteroligt, det var hundra år sen vi sågs. Hundra år sen vi överhuvudtaget pratade i telefon ens. Så vi har nog en del att prata om!

Inga kommentarer: