Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 8 december 2010

Klar!

Idag hade vi examinationer på högskolan heeela dagen, från 8.30 till 16.30. Snacka om att jag känner mig manglad! Men jag tror det gick bra, så nu är kursen över, guuuud vad skönt! Har känt mig så stressad på sistone när det varit så mycket att läsa och skriva... så nu känns det BRA!

Är trött som en död sill idag, får bli kväller tidigt...

Hade julfest på jobbet igår kväll. Det var så där lagom trevligt, lekte julklappsleken (där jag fick hela tre julklappar med mig hem), och åt exotisk planka från Härnöhallen.

Nej nu blir det soffläge en stund tror jag...fast då kanske jag somnar....
Natti.

1 kommentar:

Anja sa...

Vad skönt att du är klar med plugget, hoppas det gick bra!
Känner mig också som en död sill...natti natti! Kram!