Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 14 december 2010

Energi och viktnedgång

Sen jag flyttade och bor själv har jag märkt några positiva, men oväntade effekter. Den första är att jag nästan aldrig (utom igår och idag) har huvudvärk när jag vaknar längre. Förmodligen en massa spänningar i kroppen som släppt. Bettskena-helvete good-bye säger jag då! =). Den andra saken är att jag är så pigg på kvällarna. Kan vara uppe jättelänge nu, jag som tidigare alltid lagt mig extremt sjukligt  tidigt och alltid varit trött o slut. Den tredje och bästa saken är att jag går ner i vikt, fast det känns som jag inte anstränger mig så mycket. Nu har jag gått ner 8,4 kg sen semestern, och det känns kanon! Har ju massor av kilon kvar att tampas med, men det är kul att det åtminstone går åt rätt håll.
Vilket bra steg jag tagit i mitt liv!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det var verkligen ett bra steg för oss båda du tog. Kul att du mår bra nu. Sköt om dig

Mvh Patric