Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 5 december 2010

Paus från bantning ger resultat?!

Vad glad jag blir!!! Ställde mig på den otäcka vågen idag. Har ju inte engagerat mig så mkt på sistone i min viktnedgång. Har inte orkat, allt rann ut i sanden i samband med flytt o annat som tog energi av mig.... Men det visade sig att jag gått ner ytterligare lite grann i alla fall, så nu har jag gått ner 7,2 kg sen semestern. Även om det är i långsam takt så är det väl bra gjort ändå?? Känner mig nöjd och hoppas att det fortsätter i samma spår.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra jobbat! Det är bra att det går sakta. Då är det större chans att viktnedgången blir bestående. Säger de som förstår sig på.
En klapp på axeln till dig!
Kram B.