Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 27 december 2010

Ingen hejd

Snön slutar aldrig, det finns ingen hejd på eländet! Men men, bussen kom i rätt tid så jag hann till frissan när jag skulle. Så skönt, nu känner jag mig som en ny människa igen! Älskar att gå till frissan..... Thea var med och satt bredvid och surrade så Lina som klipper mig nog fick skavsår i öronen. Men men, hon är van, Thea har varit med förut.

Det var otroligt lite folk på stan trots att det är mellandagsrea. På vissa affärer jag var in på var det bara jag o Thea....
Nu är vi hemma igen i lägenheten där det är snöfritt i alla fall! =) Grabbarna kommer från Erik snart, får se vad vi hittar på. Kanske lite städning....men fy så tråkigt, jag har ju semester idag! Nä, det får bli nåt annat tror jag....

Funderar lite över nyårsafton. Det verkar bara bli jag och barnen i år. Alla jag pratar med har redan planerat vad de ska göra. Det känns liiiite tråkigt måste jag säga. Inte för att det är tråkigt att umgås med barnen, men det hade varit roligare om vi var fler. Så...om någon inte har nåt att göra, kom hit vettja! ;-) Förra nyår var syster Madde o Mathias här och vi hade jättekul, men i år åker de ju till Thailand på nyårsdagen så det blir ju inget. Jaja, vi får väl hitta på nåt så vi håller oss vakna.... risken är att jag blir för trött när det blir lite segt. Vill ju ha lite fart och lite skratt!!!!! Nåja.... det blir nog nytt år ändå!

Nu ska jag fixa nån lunch åt mig och lilltroll.

Inga kommentarer: