Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 4 december 2010

Ljusstakar från 1992

När jag slutade åk 9 fick jag två ljustakar i ett paket av mormor och morfar. Med paketet fanns en lapp där det stod: "När du använder ljusstakarna i framtiden ska du tänka på mormor och morfar som önskar dig allt gott i livet!"
Idag när jag satt och åt middag kom jag plötsligt att tänka på de orden som stod på lappen. "Allt gott i livet" och blev plötsligt påmind om vad mycket jag har som är bra. Ljusstakarna hänger med och ja, jag har fått ett bra liv och har mycket att vara glad och tacksam över. Ibland är det lätt att glömma bort det.

Inga kommentarer: