Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 15 december 2010

Mycket ska man vara med om!

Vårdcentralen omgång 2: Mycket konstigheter kan man vara med om! Det jag har är en "invärtes" vagel!!!! Som en böld under ögat! Doktorn tröstade mig med orden:"Du får en antibiotika-salva, och med lite tur ska vageln ge med sig av salvan. Om inte kan man bli tvungen att åka till en ögonklinik där de skrapar bort den!" HJÄLP!!!! var min tanke då! Jag berättade att jag jobbar med små barn och hon sa att om man normalt sett är en person som oftast klarar sig, så brukar man kunna åka på sånt här i stället.... ja, så typiskt! Så nu har jag kletat salva i ögat. HOPPAS att det ger med sig! Men att nåt så litet o fånigt kan ge sån huvudvärk!!!!! Ipren hjälper inget alls mot dunket i huvet, jag hoppas att det blir bra under morgondagen så jag kan gå till jobbet på fredag åtminstone. Har varken råd eller lust att vara hemma för en sån här "fjant-sak" men jag pallar inte att jobba med denna huvudvärk. Ser nästan stjärnor.
Jösses vilka konstiga åkommor man kan få!
Måtte salvan hjälpa!!!!!!

Inga kommentarer: