Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 12 december 2010

En rolig helg!

Vad roligt det är att träffas när man inte har gjort det på väldigt länge! Monika kom vid tvåtiden på fredagen och sen hade vi en riktig prat-kväll till Idol-finalen förstås. Jay vann som tur var! Vi åt Salami-och Briepaj med sallad och det var gott som alltid! Monika hade med dig en väldigt fin present till mig. Ett gott vin och ett superfint halsband. En ängel med ett litet budskap: "Du är aldrig ensam, alltid älskad och skapad för stora ting". Ååh vad fint! Tusen tack snälla Monika, det värmde verkligen! Det kommer jag att använda mycket.
På lördagen åt vi först frukost och sen åkte vi ner på stan. Jag handlade faktiskt några julklappar, skönt att ha börjat åtminstone! Men det känns fortfarande så svårt att veta vad jag ska ha mer. Speciellt till Jonathan. Monika bjöd mig på lunch på Rutiga duken och sen var jag tvärmätt hela dagen, orkade knappt nån middag sen! Pratade oss igenom hela kvällen igen, så nu har vi pratat ordentligt i helgen! Skönt! Idag åkte hon hem och jag ska väl städa till här lite idag. I morgon är det Lucia på förskolan, ska bli kul att titta på lillgumman! Firandet på min avdelning har vi på tisdag eftermiddag. Det är 17 minusgrader ute, svinkallt! Hoppas det inte är lika kallt i morgon, eftersom de ska fira utomhus på morgonen. Burr!

Inga kommentarer: