Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 17 december 2010

Dagboken- jag sökte dig och fann mitt hjärta!

Så länge som jag velat se den filmen!!!! Jag har till och med varit på videoteket och frågat efter den, men där verkar den ha försvunnit, de säger att den finns, men hittar den inte. Och vad skådar mitt öga när jag läser tidningen i morse? Jo att den filmen visas på tv4 plus i kväll kl 19! Halvtråkig tid att se en film, men jag SKA se den nu när jag äntligen har chansen. Vet inte vad det är som gör att jag så gärna vill se den? Har bara hört att den ska vara så bra! Hoppas jag har rätt!

2 kommentarer:

Linda Åsberg sa...

Jag kan LOVA dig att den är jätte bra. Har sett den två gånger.

Syster yster sa...

En riktig Maddefilm var det ju! Vad glad jag är att jag såg den! En ny favorit :)