Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 1 december 2010

Här har man trott att man ser ung ut...=/

Jag har ju känt mig lite stolt över att jag alltid får visa leg på bolaget och såna saker... Men Edvin tycker nog att hans fräscha mamma ser ut som en riktig gammel-tant. Han satt nyss och gjorde matteläxan och en uppgift var att rita sin familj och skriva deras ålder. Han ritade mig och frågade: "Hur gammal är du nu igen?" -Hur gammal tror du att jag är? frågade jag. "-Typ 43 eller 44" fick jag till svar... hm, jag skulle aldrig ha frågat! Förra gången han var hos mig när vi stod i kön på Härnöhallen stod han bakom mig och så sa han: "Mamma, du ser så olik dig ut i håret bak!". Jag svarade att jag nyss hade klippt mig så det var nog därför. "-Nej, det är inte det, det är att det ser liksom grått ut på nåt vis..." Bussiga klubben! Den helgen färgade jag håret.... Ja jag säger då det! Man ska nog inte fråga sina barn om hur gammal man ser ut att vara i alla fall....;-)

Inga kommentarer: