Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 13 december 2010

Ingen bra dag.... =/

Kunde för det första inte somna igår kväll, och när jag väl hade somnat så vaknade jag så klart av den J***A tidningen som kommer inkastad runt tresnåret...och sen kunde jag inte somna om. Låg och tänkte på allt möjligt hit och dit. Upp halv sex, jobbat hela dagen med värsta huvudvärken som vägrade släppa trots Ipren. What a day!!!! Men så kan det vara ibland.... Är inte ens hungrig, känner mig nästan sjuk... Skulle vilja gå och sova, men det verkar lite udda när klockan är halv fem?
Goaste ligan har kommit hem idag i alla fall! Kollade på lillgummans Luciafirande utomhus i kylan i morse, fint som alltid! Men kallt!

Inga kommentarer: