Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 4 december 2010

Haha, jag skrattar på mig!

Skulle tömma kameran på bilder och upptäckte att Thea har gått lös i lägenheten med den. Det ena fotot roligare än det andra.... Här kommer ett par smakprov!
Det var inte några kort heller, typ 30 st på henne själv och olika saker i lägenheten....;-) Hon har humor den lilla damen! Det ska man ha annars blir livet tråkigt.
I natt har det kommit jättemycket snö igen, traktorn är här och skottar nu som tur är.
Jag lade mig ganska sent i natt och sov ända till kl NIO i morse! Barnen vaknade fem minuter efter mig. Jösses vilken sovmorgon! Vaknade inte ens när tidningen kom. Måste sovit ovanligt hårt i natt. Skönt var det i alla fall...

Just nu är jag ensam hemma. Edvin och Thea plumsade iväg i snön till Jesper o Lina. Jonathan har sovit hos en kompis och kommer hem sen. Har nyss duschat och lyssnar nu på gamla godigar på Spotify. Känner mig glad.


Inga kommentarer: