Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 26 december 2010

Ibland är det svårt att hålla sig för skratt....

Jag och alla tre barnen satt i soffan igår kväll och Thea o Edvin kollade på Skönheten och Odjuret.... De mumsade chips och drack julmust. Helt plötsligt från ingenstans tog Thea sitt glas och plingade ungefär som när man ska hålla tal och så utbrast hon helt spontant: "-Skål, för faan!!!!" =) Haha, jag kunde verkligen inte hålla mig för skratt, även fast hon svor. Jag började tokskratta och hon själv skrattade mest av alla, hon vet när hon är rolig den lilla filuren! Oj oj oj, vad ska det bli?

Idag är det änligen lite mildare ute, bara minus sex grader, men då är det storm i stället, blåser som bara den och snöar lite, som förmodligen blir mer... Är så less på vinter redan, och än är det länge kvar till det är vår...suck... men det blir väl snart ljusare åtminstone, och det underlättar!

Nej dags för en dusch och lite frukost kanske... man blir lite lat så här när man vet att man är ledig i många dagar! kl är 10.36 och jag har inte kommit nån vart än. Snart kan man plocka bort julsakerna! Inte för att jag har så många framme, men ändå, jag längtar tills jag kan ta bort dom helt. Nu är ju barnen här i veckan som kommer så de får väl sitta till efter nyår för deras skull, annars hade de åkt ner i förrådet idag! Fy vad jag lessnar fort på jul och röda saker! Men nu är det ett år till nästa gång!

Inga kommentarer: