Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 30 december 2010

Närå, jag har inte snuskig fantasi, men...

... nån måtta får det vara....! Thea har en "mikrofon" som hon har gjort i förskolan.... Jättefin....hrm.....eller så kan den se ut som nåt annat.... Hon har ställt den så fint i sin fönsterbräda, så den syns utifrån också.... men när hon inte ser lägger jag  ner den bakom gardinen. Jag menar: Hur skulle ryktena gå? "Hon den där singelmamman, kolla vad hon har i fönstret...." ;-) Herregud! Och kom inte o säg nåt annat, jag vet att ni också tycker mikrofonen ser ut som nåt annat än en mikrofon, annars ljuger ni!... Tänk så pinsamt det skulle kunna bli....

=)

2 kommentarer:

Anja sa...

Hahahahaha...ja inte behöver man ha speciellt snuskig fantasi för att tycka att det där liknar en .... Skulle vilja ha sett din min när Thea förtjust visade dig sin skapelse ;-)

Catarina sa...

Haha, ja lite snopen blev jag nog o lite halvgenerad kanske?? ;-)Tycker definitivt inte "skapelsen" passar i fönsterbrädan i alla fall! // C