Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 26 juli 2012

Ännu en film på sniskan

Det är så sällan jag filmar så varje gång jag gör det så glömmer jag att man ska vrida på telefonen, så filmerna hamnar på snedden....! Jag vet, jag är hopplös... Hur som helst så spelar Jonta elgitarr. Kanske inte ett låtval i min smak, men jag är grymt imponerad av hur snabb han blivit i fingrarna, jag tycker han är grymt bra och jag är så stolt!

2 kommentarer:

Helen sa...

Klart imponerad! Att gå från 0 till detta på 8-10 månader!! För visst var det på senhösten ifjol han började?

Catarina sa...

Ja det kan nog stämma att det var ungefär då han började. Ja det har verkligen gått framåt! =)