Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 31 juli 2012

En liten tanke bara...

Kollar in tv-tablån för kvällen. Kan bara konstatera en sak. Grattis till alla som är sport-intresserade, de har alltid något att se på tv:n. Fy sjutton vad tråkigt (för oss som inte är intresserade). Ibland önskar jag faktiskt att jag vore liiiiite liiiite intresserad. Men så är icke fallet.

2 kommentarer:

Lottis sa...

Ja jag tycker ju tv-tablån är suverän för tillfället! Fast det är ju bara på en tre fyra kanaler de visar OS, de andra kanlalerna visar ju som vanligt en massa trams... ;)

Catarina sa...

Hahahaha, jag kollar ju aldrig på tv så egentligen spelar det mig ingen roll...men nu skulle jag kolla för en gångs skull...=)