Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 20 juli 2012

Grönt Marimekko

Jag har en tom vägg bredvid trappen ner. Jag har klurat och klurat på vad jag ska ha på den väggen. En stor väggklocka? En massa fotografier? Men jag har inte kommit fram till nåt. Igår kväll var det en tjej som sålde en stuvbit Marimekko i grönt för en liten peng på fb. Då slog det mig! Det blir ju jättefint att ha på den där väggen! Så jag slog till på den. Kommer bli perfekt tror jag! Nu återstår det värsta och det är att jag måste balansera på den där lilla golvbiten mellan väggen och trappen för att få upp det... eller ja, den är väl tillräckligt bred för att man bör kunna stå där, men jag är för det första ännu bredare och dessutom har jag extremt dålig balans. Så det blir ett äventyr!

Inga kommentarer: