Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 17 juli 2012

Städa, städa...

Fy sjutton vad dammigt jag har! Men nu städas det för fullt, trots att solen för en gångs skull skiner, i alla fall lite. Har äntligen packat ur den sista flyttkartongen också...Konstigt det där, men det är alltid just en kartong som blir kvar när jag flyttar. En sån kartong med allt möjligt jox i som jag inte vet riktigt vart det hör hemma. Tur jag har många skåp att stoppa saker i....
Thea ringde förut. Hon berättade att de skulle åka till Edsele idag. Hon blir väldigt "berest" hon. Stockholm förrförra veckan, Sveg och Söderhamn förra veckan och Edsele nu...Kul för henne! Och så ska vi åka till pappa och Marie nån helg också ju, har dock inte bestämt vilken ännu.
På fredag kommer Madde hit. Om det blir hyfsat väder ska vi gå på stadsfesten. Vore ju trevligt om det inte regnar.
Nä, bäst att jag fortsätter städa innan jag slöar till för mycket.

Inga kommentarer: