Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 4 juli 2012

Det är kul att fylla år!

På förmiddagen kom Thea och grattade mig. Hon hade två fina ljusstakar med tillhörande ljus med sig som jag fick av henne, gullungen! Tur att jag hade varit och köpt en liten "tårt-stubbe" så vi kunde fika! På kvällen kom Ann och både Alex och Edvin var också med för Edvin var hos dom! Fick en fin uteblomma och ett fint armband av henne! Strax efter kom Lottis och Helen också, och dom hade också med sig uteblommor till balkonglådan! Underbara vänner som visst snappar upp exakt vad man "behöver", Tack snälla ni!!!! Jag som har varit lite för snål (fattig!) för att köpa uteblommor i år, men nu är balkongen genast förvandlad till mera fin och trivsam!!!! Kul!
På eftermiddagen kom äntligen solen och det blev riktigt varmt, så vi kunde sitta ute och fika. Riktigt trevligt var det! Thea ska sova här i natt, för vi ska fira Edvin i morgon. Han kommer hit vid elvasnåret. Om det blir fint väder kanske vi åker till nån strand under dagen, eller till Nickebo eller nåt. Edvins present som jag skickade efter kom idag som tur var, jag började nästan bli orolig att den inte skulle hinna komma! Han kommer att bli jätteglad, det vet jag!
Nu ska jag slå in paketet, har varit och lånat paketpapper av Ann, för det hade jag glömt att köpa. Eller rättare sagt trodde jag att jag hade det hemma, men det hade jag inte.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen Catarina! Verkar som om du haft en riktigt fin dag, det är du verkligen värd. Och så en liten cyberblomma från mig

@-->----

//Mia

Catarina sa...

Tack så mycket snälla du!!!! =)