Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 27 juli 2012

Fynd

Lottis var här på onsdag kväll och jag pratade om att jag skulle behöva ett skrivbord nere i det lilla "hallutrymmet" där jag kan ha min dator, så jag slipper ha den på köksbordet som jag har nu. Igår kväll skickade hon en länk på fb. Då hade hon hittat ett jättefint vitt skrivbord på Härnösandstorget för 100 kr. Till på köpet bor den som säljer det på Flöjtgatan! Så jag ringde nyss, och får hämta det i morgon kväll! Perfekt! Lottis kommer och hjälper mig att bära hem det. Eftersom det är så nära behöver jag inte krångla med nån som ska köra en släpvagn för att få hem det.
Sånt gillar jag!

Inga kommentarer: