Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 24 juli 2012

23 grader varmt...

Idag är det riktigt varmt ute! Solen strålade när vi vaknade, men nu börjar molnen komma som vanligt. Vet inte vad vi ska hitta på idag? Thea tyckte att vi skulle hälsa på Eva-Lill (som jag jobbade med för några år sen), men jag har inte fått tag i henne. Kanske vi går till en lekpark eller nåt? Känns inte som att jag vill ligga på stranden heller nu när det börjar bli molnigt.
Nåja, nåt ska vi nog hitta på. Med idag är det sex dagar kvar innan det är dags att återgå till verkligheten. Ryyyser bara vid tanken.
Det kryllar av blomflugor här. Vilket är ert bästa effektivaste tips för att bli av med dom?? Dom retar gallfeber på oss alla här hemma!

Inga kommentarer: