Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 1 juli 2012

Fynd i skafferiet

Tänk vad som gömde sig i skafferiet... Hittade denna burk när jag letade nåt annat... Då behöver dom ju inte bli utan kaffe i morgon kväll! Pulverkaffe är bättre än inget kaffe! Jäkla kaffebryggare....

I morse var det strålande sol och rena rama sommarvärmen ute. Thea spelade fotbollsmatch på Myran och det blev 1-1.  På eftermiddagen mulnade det dock ihop och sen kom ösregnet igen... Är liiite less på det nu, så jag hoppas att det kan bli finare i veckan.

På tisdag ska jag åka till Sundsvall med Lottis och Helen. De ska på shoppingtur, och det kan vara kul att följa med även om jag inte ska shoppa nåt. Ser fram emot det. Det var väldigt länge sen jag var till Sundsvall.

Nu ska jag och barnen trotsa skitvädret och göra milk-shake! Vi leker att det är 25 grader varmt och sol!!!!

Inga kommentarer: