Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 2 juli 2012

I väntan på tjejmiddag...

Huuuungrig...!!!! Klockan fem kommer "brudarna", det är dags för tjejmiddag, den första här på Flöjtgatan...
Har hållt på donat hela dagen med allt möjligt, det blir trerätters idag. Vad säger jag inte! =) Självklart mitt i allt stök blev det stopp i slasken och diskhon i köket. Alltså vattnet rinner inte ner. (Nej, jag skämtar inte!). Har märkt att det runnit ner långsamt, men tänkte inte så mycket mer på det, men nu så... Ringde felanmälan direkt igen då... men än har ingen kommit. "De kommer när de hinner" var svaret. Nåja, skit samma, jag bryr mig inte så mycket, blir liksom inte förvånad längre. Det största misstag jag har gjort den sista tiden var att ta på mig städningen av lägenheten själv. Jag har givetvis inte städat avlopp och sånt, för det trodde jag var gjort, men det verkar inte så eftersom det blir stopp överallt, och det är inte jag som slänger nåt olämpligt, utan det måste vara sen innan. Grymt irriterande, och äckligt. Vi får väl se när dom kommer, efter semestern kanske? ;-) På något märkligt vis börjar jag se det komiska i hela denna följetong. Det skulle kunna bli en bra komedi på film. Typ "Drömkåken" fast en nyare version och en lägenhet i stället för ett hus.
Nej nu är det dags att börja greja med förrätten. Hoppas de är hungriga när de kommer!

Inga kommentarer: