Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 17 juli 2012

Min vän Kacko

Förra våren träffade jag Pär som jag gick med på högskolan för första gången på många, många år. Han kommer också från Söderhamn men bor i Östersund sen lång tid tillbaka. Det var lika roligt som förr i tiden. En sån person man skrattar hysteriskt med hela tiden! Idag såg jag att han skrivit på facebook att han är i Härnösand tillfälligt. Skrev några rader och i morgon ska vi ev gå och ta en fika på stan. Jag hoppas att det blir av för det vore jättekul. Vissa människor är precis som man minns dom oavsett hur många år det går.  Han är en sån kompis. Precis som "Koja" i Hudik, och Monika i Sandviken. Det kan gå evigheter mellan man pratar och ändå är det som igår när man väl ses eller hörs. Såna vänner gillar jag. Vad namnet Kacko kommer ifrån minns jag inte ens, men det var nåt vi hade jättekul åt då på högskoletiden, och det lever kvar fortfarande. Humorn är den samma, nu som då. =) Kan dock inte förstå att det är 15 år sen vi slutade på högskolan. Tur i alla fall att vi inte har blivit 15 år äldre! ;-)

Inga kommentarer: