Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 19 juli 2012

Lat-dag i allra högsta grad!

Idag har jag verkligen, verkligen varit lat. Legat raklång på soffan och läst "Nära-tidningar" som jag fick av mams. Gillar den tidningen skarpt, jag som har såna där skumma intressen...;-) Helt plötsligt hade jag tydligen somnat där, för jag vaknade av att det ringde på mobilen! Det var diskmaskins-gubben som var på G, så jag fick skynda mig att kvickna till, och sen kom han hit, och förhoppningsvis fungerar maskinen nu då...Har inte provdiskat än.
Det är en strålande sommarkväll ute, kul för alla som är på stadsfesten. Jag hoppas att det blir lika bra väder i morgon när vi har tänkt gå ner. Madde kommer väl kanske vid fem-halv sex eller nåt. Lottis och hennes syrra kommer också hit och vi ska äta kycklingtacos innan vi går ner. Blir nog trevligt, hoppas hoppas som sagt att vädret kan få vara bra då med!
Nä, jag tror jag fortsätter kvällen ut med lat-temat, det var rätt skönt!

Inga kommentarer: